DRAČIE DNI | kampaň
Dračie dni sú originálny rozprávkový festival pre celú rodinu, ktorý sa uskutočňuje na hradoch a zámkoch po celom Slovensku.
Každý rok prídu autori s novou a originálnou rozprávkou z vlastnej dielne.
Tento rok sa festival koná na štyroch miestach. Prišli sme s ideou vytvoriť rozprávkové spoty, s krátkymi príbehmi na každé miesto podujatia.
Naše služby pre festival DRAČIE DNI:
- Vytvorenie stratégie kampane.
- Tvorba scenárov reklamných spotov.
- Výroba reklamných spotov (4) v rôznych formátoch a dĺžkach.
- Výroba jednoduchých hovorených pozvánok (4).
- Poradenstvo s nasadením obsahu.
- Kúpa a sprostredkovanie mediálneho priestoru v TV Markíza – Teleráno.
![Dračie dni_3-min](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_3-min-scaled.jpeg)
![Dračie dni_2-min](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_2-min-scaled.jpeg)
![Dračie dni_1-min](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_1-min-scaled.jpeg)
![Dračie dni_4-min](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_4-min-scaled.jpeg)
Predošlé
Ďalšie
Client: Dračie dni
Distribution: Social media, TV Markíza – Teleráno
Script: Tomáš Hanzlík
Director & DoP: Tomáš Hanzlík
1. AC: Ľuboš Balažovič
Gaffer: Marek Raffay
Sound Engineer: Miroslav Luciak
BTS: Marcel Rojas
Cieľ kampane: Zvýšenie počtu návštevníkov festivalu & budovanie vizuálnej identity / zhodnotenie značky.
![](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_mobil1.png)
![](https://ipsylon.sk/wp-content/uploads/2023/06/Dracie-dni_mobil2.png)